"Aşk Laftan Anlamaz"

Bine ati venit inca o zi pe blogul meu.Avand in vedere ca multora va plac serialele turcesti,am decis ca azi sa va vorbesc despre un serial care l-am vazut.Sa va impartasesc parerea mea,si poate sa va dau unele informatii pe care nu le stiti.
Serialul se numeste"Aşk Laftan Anlamaz" sau in romana "Dragostea nu stie de vorba"sau "Dragostea nu poate fi inteleasa in cuvine"Este o comedie romantica si ca protagonisti ii avem pe Burak Deniz si Hande Erçel.
Pe actorul Burak Deniz nu l-am prea vazut in serialele turcesti difuzate in romania,e o fata noua.Este un actor talentat,care isi joaca foarte bine rolul in serialul acesta (Murat Sarsılmaz).In serial il putem iubi dar in acelasi timp un unele situatii ne va enerva.

Insa actrita Hande Erçel poate sa va para cunoscuta.Pe ea a mai vazut-o intr-un serial difuzat la noi,in concret pe Kanal D.Serialul se numea la noi "Güneş",in turcia se numea "Güneşin kızları".Daca il traducem bine,in romana ar fi "Fetele Soarelui".
In  "Aşk Laftan Anlamaz" pe Hande Erçel o vom vedea intr-o ipostaza diferita,pentru cei care au vazut-o "Güneş".Personajul ei (Hayat Uzun)va trece prin multe,unele bune si altele rele.Cu Hayat ne vom si distra,vom rade,dar si suferii.Intr-adevar,atat intr-un serial cat si in celalalt serial cat si in asta dovedeste ca e o buna actrita la fel ca si colegul ei Burak Deniz.
"Aşk Laftan Anlamaz" cum am spus mai sus,este o comedie romantica.Este un pic diferit fata de cele care suntem obisnuiti,unde vedem numai drama,dar cert e ca turcii nici de aceasta data nu scot drama lor,intesitatea care o pun in seriale,de fapt asa cum ii defineste pe ei ca natie.In serial este vorba despre Murat care este un om de afaceri de succes,are un frate "Doruk".Cei doi sunt foarte diferiti dar se iubesc mult chiar daca mama lui Doruk nu ii place relatia care o au fratii.Pe de alta parte Hayat e o fata din provincie care viseaza la o viata mai buna,si merge in Instanbul sa invete,dar dupa ce termina facultatea parintii ei o obliga sa isi caute de munca,altfel se intoarce in satul ei,unde va trebui sa traiasca asa cum vrea tatal ei si va trebui sa renunte la visurile ei.
A fost transmis in multe tari,si este unul din cele mai vizionate seriale turcesti.In engleza a fost tradusa ca "Love doesn´t understand words" si in spaniola "Amor sin Palabras".A avut un succes incredibil.Insa chiar daca a avut mare succes,si inca vinde acest serial are doar un sezon,31 de episoade.A castigat si premii pentru cel mai bun serial,iar si actrita Hande Erçel a primit premiu de cea mai buna actrita.
Foarte multe nu vreau sa va mai spun,ca daca incepeti sa va uitati la el,va pierde din farmec daca dezvalui prea multe.hahahahaha
Mie personal mi-a placut acest serial,cred ca nu au lungit povestea prea mult.E un serial scurt,si dupa parerea mea,daca mai faceau alte sezoane isi pierdea din farmec,si poate ajungea sa nu imi mai placa.Nu cred ca mai aveau cum sa faca alte sezoane,si sa ramana la fel de bun.
Va las link-ul pentru cei care vor sa-l vada.
Multumesc inca o data ca ati intrat pe blog-ul meu,si daca vreti sa va vorbesc despre ceva anume astept comentariile voastre.
Un weekend placut
.http://episod.online/ask-laftan-anlamaz-episodul-1/#





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Oamenii din ziua de azi

Bine ati venit!!!